ΔΥΣΤΥΧΗΜΑ ΣΤΟΝ ΠΟΛΥΜΥΛΟ

Ο δικηγόρος του οδηγού του φορτηγού που προφυλακίστηκε μιλά στα Μακεδονικά Νέα

Ακούστε το άρθρο 8'
19.04.2025 | 08:00
Στα Μακεδονικά Νέα μίλησε, λίγες ώρες μετά τις τελευταίες εξελίξεις, ο δικηγόρος του 38χρονου οδηγού ο οποίος προφυλακίστηκε το απόγευμα της Μεγάλης Παρασκευής για το τραγικό δυστύχημα στο Πολύμυλο της Κοζάνης που είχε ως απολογισμό δύο νεκρούς και πέντε τραυματίες.

Όπως εξηγεί ο Λάζαρος Κομπουλίδης, συνήγορος του κατηγορούμενου, ο 38χρονος οδηγός του μοιραίου επικαθήμενου, δίνοντας εξηγήσεις χτες ενώπιον ανακριτή και εισαγγελέα δεν παρουσίασε κάτι διαφορετικό σε σχέση με τους αρχικούς του ισχυρισμούς στην τροχαία σε ό,τι αφορά τις συνθήκες του δυστυχήματος.

«Οι ισχυρισμοί του εντολέα μου δεν άλλαξαν από αυτούς που εξέφρασε και αρχικά. Από την πρώτη στιγμή που έδωσε κατάθεση στην αστυνομία, περιέγραψε κάτι το οποίο γνωρίζουν καλά οι κάτοικοι της περιοχής και όλοι οι διερχόμενοι οδηγοί. Όταν επικρατεί ακραία ομίχλη στο σημείο, η ορατότητα είναι ελάχιστη. Και να θέλει κάποιος να οδηγήσει με υπερβολική ταχύτητα δεν μπορεί. Η λογική του ανθρώπινου λάθους εξυπηρετεί πολλούς. Αν η υπόθεση θεωρηθεί πως κλείνει εδώ, με την προφυλάκιση του 38χρονου, δυστυχώς φοβάμαι πως θα γίνουμε μάρτυρες και άλλων τροχαίων ατυχημάτων και ακόμη χειρότερα δυστυχημάτων. Αν δεν ληφθούν μέτρα θα έχουμε πάλι τα ίδια. Φυσικά δε φταίνε μόνο τα καιρικά φαινόμενα. Η θέση του συγκεκριμένου σταθμού διοδίων είναι η χειρότερη που θα μπορούσε να επιλεχθεί», υπογραμμίζει ο συνήγορος του οδηγού από την Ουκρανία.

Υπενθυμίζεται πως σε βάρος του 38χρονου, ασκήθηκε δίωξη για επικίνδυνη οδήγηση με θανατηφόρο αποτέλεσμα, που είναι κακούργημα. Ο ίδιος αντιμετωπίζει επιπλέον τα αδικήματα της ανθρωποκτονίας και της πρόκλησης σωματικής βλάβης, από αμέλεια και κατά συρροή, σε βαθμό πλημμελήματος.

«Ο εντολέας μου είχε μια συγκεχυμένη εντύπωση για τις συνθήκες του δυστυχήματος, όπως άλλωστε και όλοι οι εμπλεκόμενοι σε αυτό. Ισχυρίζεται πως το e-pass είχε μπλοκάρει και υπήρχαν εγκλωβισμένοι οδηγοί. Ορισμένοι εξ αυτών αναγκάστηκαν να κάνουν όπισθεν, πραγματοποιώντας παράλληλα επικίνδυνους ελιγμούς για να αλλάξουν λωρίδα» υποστηρίζει ο κ. Κομπουλίδης και προσθέτει: «Ένα τέτοιο γεγονός φέρεται να συνέβη κάποια μέτρα πριν από τα διόδια και έτσι προκλήθηκε η πρώτη σύγκρουση. Λόγω του φορτίου που είχε ο οδηγός του φορτηγού δεν κατέστη εφικτό να ακινητοποιήσει το όχημα γρήγορα και σε αυτό συνέβαλε και η ολισθηρότητα στο οδόστρωμα εξαιτίας της υγρασίας. Επιχείρησε αποφευκτικό ελιγμό όμως δε τα κατάφερε, με συνέπεια αυτό το τραγικό αποτέλεσμα. Καλό θα ήταν να κληθούν οι υπεύθυνοι και να ενημερώσουν τις αρχές γιατί τη μοιραία μέρα δεν λειτουργούσε το e-pass. Γιατί δεν φρόντισαν να απελευθερώσουν τα εγκλωβισμένα, λόγω του προβλήματος, οχήματα».

Συνεχίζονται οι έρευνες-Θα εμπλουτιστεί η δικογραφία

 

Οι έρευνες πάντως για το δυστύχημα, όπως είναι σε θέση να γνωρίζουν τα Μακεδονικά Νέα, συνεχίζονται και η δικογραφία αναμένεται να εμπλουτιστεί το επόμενο διάστημα με νεότερα στοιχεία που θα προκύψουν και θα περιληφθούν σ’ αυτή.

«Τα στοιχεία που θα προκύψουν μέσα στις επόμενες μέρες θα καταδεικνύουν πως ο ισχυρισμός του οδηγού της νταλίκας είναι αληθής. Ο εντολέας μου κατέθεσε πως η ιδιοκτήτρια εταιρία έχει εγκατεστημένο πιστοποιημένο σύστημα ιχνηλάτησης στο όχημα, το οποίο αποδεικνύει ότι από τη Σόφια της Βουλγαρίας μέχρι και τον Πολύμυλο Κοζάνης είχαν τηρηθεί όλα τα όρια ταχύτητας και όλες οι προβλεπόμενες στάσεις του οδηγού για ξεκούραση. Ένα λεπτό πριν φτάσει το φορτηγό στον Πολύμυλο, η ταχύτητα του φέρεται να είναι 51km/h. Το όριο ταχύτητας στην περιοχή είναι 60km/h» θα πει με έμφαση καταλήγοντας ο Λάζαρος Κομπουλίδης.  
 
 
 

Παναγιώτης Αχλατλής