Ελλαδα
Πολιτικη
Οικονομια
Επιχειρησεις
Διεθνη
Αρθρογραφια
Πολιτισμος
Αθλητισμος
ΕΡΕΥΝΑ
ΕΡΕΥΝΑ
Οικονομία
Οικονομία
Δήμητρα Τάγκα
Δήμητρα Τάγκα
05.03.2025 | 08:00
Ερευνα για τα Μακεδονικα Νεα
«Μάχη» στο καλάθι του σούπερ μάρκετ – Πώς οι Έλληνες καταναλωτές αντιμετωπίζουν την ακρίβεια
Τις τάσεις των καταναλωτών στην Ελλάδα αναφορικά με τα σούπερ μάρκετ αποκαλύπτει η έρευνα της εταιρείας «Interview» για τα Μακεδονικά Νέα. Δείχνει ότι οι Έλληνες επισκέπτονται συχνά σούπερ μάρκετ, με το 44% να ψωνίζει δύο έως τρεις φορές την εβδομάδα. Ωστόσο, οι δαπάνες είναι συγκρατημένες, καθώς το 54,8% ξοδεύει 20-50 ευρώ ανά επίσκεψη. Σημαντικά κριτήρια επιλογής είναι η απόσταση (34%) και οι τιμές (32%). Οι καταναλωτές προτιμούν επώνυμα προϊόντα, χωρίς να παραλείπουν τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας.
05.03.2025 | 08:17
Ερευνα για τα Μακεδονικα Νεα
«Μάχη» στο καλάθι του σούπερ μάρκετ – Πώς οι Έλληνες καταναλωτές αντιμετωπίζουν την ακρίβεια
Οικονομία
Οικονομία
Δήμητρα Τάγκα
Δήμητρα Τάγκα