EurobankEurobank
ΕπιχειρήσειςΕπιχειρήσεις
09.04.2025 | 21:15
Οικονομικο Φορουμ Δελφων
Ν. Πασχάλη: Το τοπίο του ανθρώπινου δυναμικού στον τραπεζικό κλάδο της Ελλάδας του σήμεραΣτο τοπίο του ανθρώπινου δυναμικού στον τραπεζικό κλάδο της Ελλάδας σήμερα και στην προσέλκυση και διατήρηση ταλαντούχων ανθρώπων αναφέρεται στην τοποθέτηση της κατά το 10ο Delphi Economic Forum η κα. Νατάσσα Πασχάλη, Γενική Διευθύντρια Ανθρώπινου Δυναμικού Ομίλου Eurobank.ΟικονομίαΟικονομία
Από Ινδία και Κύπρο έως Μ. Ανατολή: Πώς οι ελληνικές τράπεζες επεκτείνονται στο εξωτερικόΜετά τα πέτρινα χρόνια των μνημονίων και την αποεπένδυση οι ελληνικές τράπεζες γύρισαν σελίδα και προχωρούν σε επέκταση στο εξωτερικό μέσω εξαγορών με όχημα την πλεονάζουσα ρευστότητα που διατηρούν.
Νικόλας ΤαμπακόπουλοςΝικόλας Ταμπακόπουλος
17.03.2025 | 16:12
ΟικονομίαΟικονομία
Eurobank: Καθαρά κέρδη 1,4 δισ. ευρώ - Μέρισμα 674 εκατ. ευρώΤα καθαρά κέρδη της Eurobank για το 2024 ανήλθαν σε 1,448 δισ. ευρώ, περιλαμβάνοντας κέρδη 99 εκατ. ευρώ από την αύξηση συμμετοχής στην Ελληνική Τράπεζα. Τα οργανικά έσοδα αυξήθηκαν κατά 16,8% και οι λειτουργικές δαπάνες κατά 2,9%. Η τράπεζα κατέγραψε κέρδη προ φόρων 1,782 εκ., ενώ οι προβλέψεις επισφαλών απαιτήσεων μειώθηκαν κατά 7,3%. Ο δείκτης μη εξυπηρετούμενων δανείων υποχώρησε στο 2,9%, με ισχυρή κεφαλαιακή επάρκεια. Ο διευθύνων σύμβουλος, Φωκίων Καραβίας, επεσήμανε την οργανική ανάπτυξη και την πρόθεση να διατηρηθεί η απόδοση των ιδίων κεφαλαίων στο 15% έως το 2027. Η στρατηγική περιλαμβάνει αυξημένες χορηγήσεις και εστίαση στη διαχείριση περιουσίας.27.02.2025 | 21:30
ΕπιχειρήσειςΕπιχειρήσεις
Eurobank: Ψηφιακές λύσεις σε πάνω από δύο εκατομμύρια πελάτεςΗ Eurobank γιορτάζει φέτος 25 χρόνια παρουσίας στην ψηφιακή τραπεζική, εξυπηρετώντας πάνω από 2 εκατομμύρια πελάτες μέσω των ψηφιακών της καναλιών. Με διαρκείς επενδύσεις και στρατηγική που επικεντρώνεται στην καινοτομία και την ασφάλεια, η τράπεζα επεκτείνει συνεχώς τα ψηφιακά προϊόντα της, όπως το Eurobank Mobile App και το Eurobank Business App, προσφέροντας στους πελάτες εξυπηρέτηση 24/7. Η Eurobank κατέγραψε σημαντική αύξηση στις ψηφιακές συναλλαγές και είναι αφοσιωμένη στην αναβάθμιση των υπηρεσιών της μέσω Τεχνητής Νοημοσύνης, διατηρώντας τον πελάτη στο επίκεντρο. Η τράπεζα έχει αναγνωριστεί διεθνώς ως η Καλύτερη Ψηφιακή Τράπεζα για Ιδιώτες στη Δυτική Ευρώπη, αποδεικνύοντας την ποιότητα και την αποτελεσματικότητα των υπηρεσιών της.