Ηπειρωτική Βιομηχανία ΕμφιαλώσεωνΗπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων
ΕπιχειρήσειςΕπιχειρήσεις
Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων: Αύξηση τζίρου και διεύρυνση μεριδίου αγοράς με καινοτόμα προϊόντα Η διοίκηση της εταιρείας Βίκος ανακοίνωσε την επιτυχία της στην ελληνική αγορά κατά τη διάρκεια της έκθεσης HORECA. Το φυσικό μεταλλικό νερό Βίκος κατέχει ηγετική θέση με μερίδιο αγοράς 20,4% για το 2024, σημειώνοντας αύξηση 18,7% σε πωλήσεις. Η επιτυχία αυτή αποδίδεται στην εμπιστοσύνη των καταναλωτών και στη στρατηγική καινοτομίας. Παράλληλα, η μάρκα επαγγελματίζεται σε άλλες κατηγορίες, όπως η Βίκος Cola και το Βίκος Pink Grapefruit με σημαντικές αυξήσεις πωλήσεων. Στο πλαίσιο επενδυτικού σχεδίου 100 εκατ. ευρώ, η Βίκος προγραμματίζει αναβάθμιση παραγωγής και υιοθέτηση πράσινων τεχνολογιών, με στόχο την ολοκλήρωση μέχρι το 2026.