Στην εκδήλωση παρευρέθηκαν περισσότερα από 40 Τουριστικά Γραφεία και Δημοσιογράφοι που έχουν την έδρα τους στην ευρύτερη περιοχή της Βαυαρίας και εξειδικεύονται σε πακέτα Διακοπών & Θεματικών Ταξιδιών. Από την Ελληνική πλευρά συμμετείχαν ο κ. Γρηγόριος Φανουλάς, εκπρόσωπος του Επιμελητηρίου Μαγνησίας, η Περιφέρεια Κρήτης, ο Οργανισμός Τουρισμού Λουτρακίου, το Leda Hotel, το Lets go Travel, το Rethymno Mare Hotel, το Peninsula Hotel, Argile hotel and spa της Κεφαλλονιάς.
Το Β2Β πραγματοποιήθηκε ταυτόχρονα με την Έκθεση Τουρισμού “F.re.e.” στο Μόναχο. Όπως σημείωσε ο Γενικός Διευθυντής της «Choose Greece», κ. Λεωνίδας Μπαμπάνης: «Το 2025 θα είναι μια καλή χρονιά για τον ελληνικό τουρισμό, αλλά δεν πρέπει να επαναπαυόμαστε. Το marketing και το branding είναι μια αδιάκοπη διαδικασία που πρέπει να γίνεται με συνέχεια και συνέπεια. Εμείς από την πλευρά μας στοχεύουμε να βάλουμε ένα λιθαράκι στο συνολικό branding της χώρας μας και να συμβάλλουμε στην προβολή της».
Τιμήθηκαν επίσης οι Μανώλης και Σοφία Κουγιουμτζή που εδώ και 30 χρόνια είναι ο καλύτεροι Γαστρονομικοί Πρεσβευτές της Ελλάδας στην Γερμανία. Την τιμητική πλακέτα παρέδωσε ο Μανώλης Τσακαλάκης, Πρόεδρος της Ενωσης Ξενοδοχων Ρεθύμνης μαζί με τον Κυριάκο Κώτσογλου, Εντεταλμένο Αντιπεριφερειάρχη Τουρισμού της Περιφέρειας Κρήτης.
Να σημειωθεί ότι στην εκδήλωση παρευρέθηκε σύσσωμο το Προξενείο της Ελλάδας και η Ελληνική κοινότητα με τους αντιπροσώπους της, ενώ επόμενος σταθμός είναι το Βουκουρέστι στις 26 Μαρτίου.
