Την τελευταία τετραετία, ο Όμιλος έχει ολοκληρώσει το άνοιγμα και την ανακαίνιση περισσότερων από 100 καταστημάτων του δικτύου της Pink Woman, γεγονός που έχει ενισχύσει την εικόνα του brand και έχει συμβάλει σημαντικά στην αύξηση του κύκλου εργασιών της Intrafashion.
Όπως δήλωσε μιλώντας στα Μακεδονικά Νέα ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Intrafashion κ. Δημήτρης Ματεμτζής, «στην Pink Woman, προχωράμε συνεχώς στην ανανέωση των προϊοντικών μας συλλογών και στον εκσυγχρονισμό του retail concept των καταστημάτων μας. Παράλληλα, δίνουμε ιδιαίτερη έμφαση στην εξατομικευμένη εξυπηρέτηση του καταναλωτικού κοινού, προσφέροντας μια μοναδική αγοραστική εμπειρία που μας δίνει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα έναντι των μεγάλων πολυεθνικών αλυσίδων. Τα παραπάνω έχουν συμβάλει στην ενίσχυση της απήχησης της Pink Woman στην ελληνική αγορά γυναικείας ένδυσης, ιδίως από το 2020 και έπειτα όπου προβήκαμε σε μια λελογισμένα επιθετική αναπτυξιακή πολιτική με το άνοιγμα πολλών καταστημάτων ιδίως μάλιστα σε περιοχές ορόσημο στη Βόρεια Ελλάδα όπως η Θεσσαλονίκη στην οποία η Pink Woman έχει ισχυρή θέση».
Η αγορά της Βόρειας Ελλάδας όπου η Intrafashion διαθέτει 25 καταστήματα της Pink Woman κατέχει περίπου το 20% των συνολικών της πωλήσεων της, αποτελώντας στρατηγικό πυλώνας ανάπτυξης και γι' αυτό η επέκταση του δικτύου στην περιοχή συνεχίζεται δυναμικά. «Η επιλογή ενίσχυσης της Βορείου Ελλάδος, εντάσσεται στη στρατηγική της αποκεντρωμένης ανάπτυξης, όπου η “Pink Woman” πιστά και στοχευμένα εφαρμόζει τα τελευταία τρία χρόνια, με σκοπό την ενδυνάμωση και στήριξη των περιφερειακών αγορών και την ανάδειξη του αγαπημένου γυναικείου brand σε τοπικό leader. Οι Βορειοελλαδίτισσες καταναλώτριες δείχνουν προτίμηση τόσο στα casual, όσο και στα πιο collection ρούχα, καθώς φημίζονται για το προσεγμένο στυλ τους», υποστήριξε ο κ. Ματεμτζής.
Αναφερόμενος στην παρουσία του Ομίλου στη Θεσσαλονίκη, την χαρακτήρισε ιδιαίτερα στρατηγική. Αυτήν τη στιγμή διαθέτει καταστήματα σε Εύοσμο, Τσιμισκή, Ωραιόκαστρο, Τούμπα, Καλαμαριά και πλέον από τα μέσα Φεβρουαρίου και στο εμπορικό κέντρο Mediterranean Cosmos, ενώ το επόμενο διάστημα, ο Όμιλος Intrafashion προγραμματίζει να ανακοινώσει το άνοιγμα νέων flagship stores σε επιλεγμένες τοποθεσίες σε όλη την Ελλάδα, ενισχύοντας ακόμη περισσότερο την παρουσία του brand στην αγορά.
Νέο ρεκόρ πωλήσεων το 2024
Σχετικά με τα μερίδια αγοράς του Ομίλου, ο κ. Ματεμτζής εξήγησε πως η ενίσχυση του μεριδίου αγοράς για οποιαδήποτε εταιρεία σήμερα αποτελεί πρόκληση, δεδομένων των πληθωριστικών πιέσεων και της γεωπολιτικής αστάθειας. «Οι καταναλωτές είναι πλέον πιο μετρημένοι στις αγορές τους, δίνοντας προτεραιότητα σε προϊόντα ένδυσης που συνδυάζουν καλή σχέση ποιότητας-τιμής. Στο πλαίσιο αυτό, brands όπως η Pink Woman, κατέγραψαν θετικά αποτελέσματα παρά τις δύσκολες συνθήκες, προσελκύοντας περισσότερους καταναλωτές κάτι που αποτυπώνεται και στις οικονομικές επιδόσεις μας, σύμφωνα με τις οποίες η εταιρεία έχει καταγράψει νέο ρεκόρ πωλήσεων στην ιστορία της», σημείωσε στα Μακεδονικά Νέα.
Ερωτηθείς και για τη μη ολοκλήρωση της εξαγοράς της Axel, απάντησε πώς αποτελεί μια απόφαση που ελήφθη από κοινού, με γνώμονα τις στρατηγικές προτεραιότητες και των δύο πλευρών ενώ σύντομα θα ανακοινωθούν οι επόμενες κινήσεις του Ομίλου. «Η Intrafashion παραμένει προσηλωμένη στην ανάπτυξη και ενίσχυση του αποτυπώματός της στην αγορά και διερευνά διαρκώς νέες στρατηγικές συνεργασίες. Στον άμεσο σχεδιασμό μας εντάσσεται η διεύρυνση του brand portfolio του Ομίλου οπότε δουλεύουμε προς αυτή την κατεύθυνση και, σύντομα, θα έχουμε τη δυνατότητα να ανακοινώσουμε τις επόμενες κινήσεις μας. Παράλληλα, συνεχίζουμε το υφιστάμενο επενδυτικό μας πλάνο, εστιάζοντας στην περαιτέρω ενδυνάμωση του δικτύου της Pink Woman, καθώς και στην ανάπτυξη του δικτύου καταστημάτων "Terranova" και "Calliope" του ιταλικού Ομίλου ένδυσης Teddy στην ελληνική αγορά», είπε καταλήγοντας ο κ. Ματεμτζής.
