Ο κ. Μαρινάκης υπογράμμισε ότι, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία, η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας έχει πετύχει μεγαλύτερο ρυθμό ανάπτυξης από το εθνικό ΑΕΠ, η ανεργία έχει μειωθεί κατά 10 μονάδες, ο δείκτης βιομηχανικής παραγωγής αυξήθηκε κατά 8%, οι τουριστικές ροές κατά 15% και τα έσοδα από τουρισμό κατά μισό δισεκατομμύριο ευρώ (+20%).
Όπως εξήγησε «από το 2019 έως σήμερα εμφανίζεται σταθερό πλεόνασμα στη δημιουργία νέων επιχειρήσεων συγκριτικά με όσες κλείνουν», προσθέτοντας πως το τοπικό Σχέδιο Ανάπτυξης της συγκεκριμένης περιφερειακής ενότητας περιλαμβάνει περισσότερα από 400 κρίσιμα έργα με προϋπολογισμό 9,6 δισ. ευρώ.
Ήδη, είπε ο Παύλος Μαρινάκης, έχουν ολοκληρωθεί έργα ύψους 2 δισ. ευρώ, είναι σε εξέλιξη έργα 6,5 δισ και υπό σχεδιασμό παρεμβάσεις 1,1 δισ. Όλα τα έργα χρηματοδοτούνται από το Ταμείο Ανάκαμψης, το ΕΣΠΑ, το Πρόγραμμα Δημοσίων επενδύσεων, τα προγράμματα Αγροτικής Ανάπτυξης, Αντώνης Τρίτσης, το Connecting Europe Facility καθώς και μέσω ΣΔΙΤ.
Ειδικά για τη Θεσσαλονίκη ο κυβερνητικός εκπρόσωπος είπε πως η πόλη «αλλάζει και αναβαθμίζεται σε ένα πραγματικό κέντρο logistics. Επενδύσεις προχωρούν στα δυτικά της πόλης, ενώ προχωρούν επίσης οι εργασίες για το Thess INTEC, έναν πόλο καινοτομίας στην ανατολική Θεσσαλονίκη που θα προσελκύσει πολλές επιχειρήσεις υψηλής τεχνολογίας».
Ιδιαίτερη αναφορά έκανε και στο μετρό, στη γραμμή της Καλαμαριάς αλλά και στην ανανέωση του στόλου των λεωφορείων του ΟΑΣΘ. «Το Μετρό της Θεσσαλονίκης ξεκίνησε και επίσημα την λειτουργία του όπως είχαμε δεσμευθεί. Στο διάστημα των δύο μηνών λειτουργίας του Μετρό εκδόθηκαν περισσότερα από 2 εκατ. εισιτήρια και 75 χιλιάδες προσωποποιημένες κάρτες και εκτιμάται πως υπήρξαν περίπου 3 εκατ. μετακινήσεις. Η κίνηση των οχημάτων στους δρόμους της Θεσσαλονίκης μειώθηκε κατά 10% και τα προβλήματα που δημιουργήθηκαν αφορούσαν στο 0,5% του χρόνου λειτουργείας του μετρό.
Σε δέκα μήνες από τώρα το Μετρό θα φτάσει στην Καλαμαριά και θα έχει προχωρήσει η μελέτη για την επέκτασή του στη Δυτική Θεσσαλονίκη. Ο Flyover κατασκευάζεται με εντατικούς ρυθμούς για να παραδοθεί πριν από τα μέσα του 2027 δίνοντας οριστική λύση στο μεγάλο κυκλοφοριακό πρόβλημα του Περιφερειακού της Θεσσαλονίκης. Ο στόλος των λεωφορείων του ΟΑΣΘ στη Θεσσαλονίκη έχει υπερδιπλασιαστεί σε σχέση με το 2019 και σήμερα αγγίζει τα 500 οχήματα με στόχο να ξεπεράσει τα 700 έως το 2027», είπε χαρακτηριστικά ο κ. Μαρινάκης.
Επίσης, αναφέρθηκε και στις σημαντικές επενδύσεις που γίνονται στι σύστημα Υγείας. «Κατασκευάζεται το Παιδιατρικό Νοσοκομείο της Θεσσαλονίκης, το πιο σύγχρονο στα Βαλκάνια, δωρεά του Ιδρύματος «Σταύρος Νιάρχος» και ολοκληρώθηκε η παραχώρηση του στρατοπέδου ΚΑΡΑΤΆΣΙΟΥ όπου θα ανεγερθεί μέσω ΣΔΙΤ το νέο Θεαγένειο. Επιπλέον, είναι σε εξέλιξη οι εργασίες αναβάθμισης 11 Κέντρων Υγείας και η προσθήκη νέας πτέρυγας στο Νοσοκομείο Γ. Παπαγεωργίου».