Στο επίκεντρο το παρεμπόριο και η καμπάνια διαφημιστικής προώθησης

Πολιτική

14.02.2025 | 13:35
Ακούστε το άρθρο 8'
14.02.2025 | 13:35
Ακούστε το άρθρο 8'
Σύσκεψη για την αγορά της Θεσσαλονίκης
Οι διαφημιστικές ενέργειες προώθησης της αγοράς του πολεοδομικού συγκροτήματος της Θεσσαλονίκης, καθώς επίσης και το οριστικό ξερίζωμα του παρεμπορίου, ήταν τα ζητήματα που τέθηκαν επί τάπητος στη σημερινή σύσκεψη που οργάνωσε ο υφύπουργός Εσωτερικών, αρμόδιος για θέματα Μακεδονίας - Θράκης, Κωνσταντίνος Γκιουλέκας με τους παραγωγικούς και εμπορικούς φορείς της πόλης στο ΥΜΑΘ.

"Είναι καλό που βρισκόμαστε ανά τακτά χρονικά διαστήματα και συζητάμε για το πώς μπορούμε να βελτιώσουμε την καθημερινότητα των πολιτών μας. Σήμερα βασικό αντικείμενο της συζήτησης ήταν η αγορά, αμιγώς του πολεοδομικού συγκροτήματος της Θεσσαλονίκης, καθώς υπάρχουν και άλλες τοπικές αγορές για τις οποίες θα γίνει νέα σύσκεψη τις αμέσως επόμενες ημέρες" τόνισε αρχικά ο Κωνσταντίνος Γκιουλέκας. 

Και πρόσθεσε ότι σήμερα "μας ενδιέφερε τι παρατηρούν οι εκπρόσωποι της αγοράς και που μπορούμε ως Πολιτεία να παρέμβουμε για να συντονίσουμε τις δυνάμεις και να πετύχουμε όλα όσα θέλουμε. Σημαντικά ζητήματα όπως το λαθρεμπόριο και το παρεμπόριο που "ανθεί" σε συγκεκριμένα σημεία της Θεσσαλονίκης που η αστυνομία πρέπει να αστυνομεύσει περισσότερο. 

Παράλληλα οι εκπρόσωποι των εμπορικών συλλόγων έθεσαν τα δικά τους ζητήματα, ενώ εκείνο που αποφασίστηκε είναι η διενέργεια διαφημιστικής καμπάνιας, διότι η πόλη μας έχει μια ισχυρή αγορά και αυτή την αγορά πρέπει να την υποστηρίξουμε". 

ΕΣΘ: Εξωστρέφεια και διαφήμιση στις βαλκανικές χώρες 

Από την πλευρά του ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης, Παντελής Φιλιππίδης υπογράμμισε ότι "ζητήσαμε κάποια πράγματα για το οποία πρέπει να δράσουμε. Όπως για παράδειγμα το παρεμπόριο. Ειλικρινά, όσα χρόνια ασχολούμαι με τα συνδικαλιστικά υπήρχε πάντα το παρεμπόριο και θα συνεχίσει να υπάρχει. Σήμερα, δόθηκε υπόσχεση από τον υπουργό να το δούμε πιο εντατικά. 
Κάποτε ήταν σε έξαρση. Τώρα η κατάσταση έχει βελτιωθεί, όμως ας μην ξεχνάμε ότι έχουμε να κάνουμε με το οργανωμένο έγκλημα. Για παράδειγμα δεν είναι δυνατόν απέναντι από το Αστυνομικό Τμήμα Λευκού Πύργου να πωλούνται παράνομα καπνικά προϊόντα. Και όμως συμβαίνει. Δεν λέω ότι αυτή τη στιγμή το παρεμπόριο βρίσκεται σε έξαρση, όμως αν δεν το σταματήσεις τη στιγμή που ανθεί, αργότερα θα έχεις σοβαρότερο πρόβλημα".

Για την επικείμενη διαφημιστική καμπάνια που αναμένεται να διενεργηθεί με την βοήθεια του υπουργείου, ο κ. Φιλιππίδης υπογράμμισε ότι αυτή θα αφορά κυρίως την προώθηση της αγοράς στις γειτονικές Βαλκανικές χώρες. "Είναι σημαντικό να βγάλουμε τον κόσμο από το σπίτι του και να τον φέρουμε στην αγορά" τόνισε συγκεκριμένα. 

"Μας ενδιαφέρει πάρα πολύ το κομμάτι της φορτοεκφόρτωσης των εμπορευμάτων. Αντιλαμβάνεστε ότι μόνο τα πρόστιμα δεν κάνουν δουλειά. Τώρα που η πόλη άρχισε να αποκτά ονοματεπώνυμο και η εικόνα αρχίζει να αλλάζει, είναι σημαντικό και οι πολίτες να σέβονται τις θέσεις φορτοεκφόρτωσης. Γνωρίζουμε ότι υπάρχουν πάντα ανάγκες για μια πόλη λειτουργική προς τους πολίτες, αλλά και με ανοικτές επιχειρήσεις" σημείωσε από την πλευρά του ο πρόεδρος του Βιοτεχνικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης, Μάριος Παπαδόπουλος. 

Τέλος, ο πρόεδρος του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης, Κυριάκος Μερελής υπογράμμισε για το περιεχόμενο της σύσκεψης πως "βρεθήκαμε σε ένα τραπέζι για να δούμε κάποια θέματα που αφορούν την οικονομία, αλλά και την βελτίωση της εικόνας της πόλης, ειδικά στον άξονα της πλατείας Αριστοτέλους. Ήταν μια πρώτη ευκαιρία να ανταλλάξουμε σκέψεις για το πώς θα επέλθει εμπορική ισορροπία στην Θεσσαλονίκη αλλά και το πώς θα μπορέσουμε να προωθήσουμε το επιχειρείν της".

 

Θωμάς Καλέσης