Ο κ. Ταχιάος σημείωσε κατά την τοποθέτησή του ότι το επόμενο βήμα για το μετρό της πόλης είναι η ολοκλήρωση της επέκτασης του προς την Καλαμαριά στα τέλη του 2025, ενώ θα χρειαστεί να διακοπεί και η λειτουργία της βασικής γραμμής για αρκετές ημέρες. «Το μετρό είναι ένα ακριβό μέσο. Κατά μέσο όρο θέλει πάνω 100 εκατ. ευρώ ανά χλμ. με εξτρά τους σταθμούς», είπε χαρακτηριστικά ο κ. Ταχιάος.
Στη συνέχεια, με βάση τη μελέτη για την ανάπτυξη του μετρό Θεσσαλονίκης, δήλωσε ότι πρώτη προτεραιότητα είναι η επέκταση στη βορειοδυτική Θεσσαλονίκη, η οποία έχει αξία και ως περιοχή όπου θα δημιουργηθεί και σταθμός στην Τερψιθέα, ώστε να εξυπηρετεί τους επισκέπτες στο μουσείο που θα δημιουργηθεί στο στρατόπεδο του Παύλου Μελά.
Για την επέκταση προς το αεροδρόμιο σχολίασε ότι δεν αποτελεί άμεση ανάγκη καθώς δεν δημιουργεί κίνηση στην πόλη. «Σύμφωνα με μια δημοσκόπηση, αν και το 40% των πολιτών της Θεσσαλονίκης επιθυμεί το μετρό σε πρώτη φάση να φτάσει στο αεροδρόμιο, η μελέτη μας δείχνει ότι δεν είναι αυτή η προτεραιότητα», εξήγησε ο κ. Ταχιάος.
Πρόσθεσε δε ότι η κυβέρνηση εξετάζει τρόπους προκειμένου να συνδέσει το αεροδρόμιο «Μακεδονία» με κάποιο μέσο σταθερής τροχιάς (σ.σ. ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης έχει ήδη κάνει λόγο για το τραμ).
«Η Θεσσαλονίκη βρίσκεται σε καλύτερη κατάσταση από την Αθήνα καθώς κινούνται περισσότερα ηλεκτρικά λεωφορεία στους δρόμους. Το μετρό καταγράφει επίσης ανοδική κίνηση. Οι χρονοαποστάσεις του μετρό μπορούν να μειωθούν από τα 3 λεπτά στο 1,5 λεπτό αλλά αυτό θα γίνει μόλις έρθουν οι καινούριοι συρμοί και γίνουν οι δοκιμές. Αν θέλουμε η Θεσσαλονίκη να πάει μπροστά πρέπει να πιστέψουμε την πόλη μας και να την αγαπήσουμε. Η πόλη αλλάζει, είναι μία πόλη στην οποία χρωστάμε πολλά και μπορούμε να την κάνουμε καλύτερη», είπε ακόμη ο κ. Ταχιάος.
Αναφορικά τέλος με το FlyOver, τόνισε ότι σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα, το έργο θα ολοκληρωθεί στις 16 Μαΐου 2027.