Σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρίας, οι περικοπές αφορούν τα εργοστάσια στην περιοχή της Στουτγάρδης, στο Τσούφεχάουζεν και στο Βάισαχ και θα γίνουν «με κοινωνικά αποδεκτό τρόπο». Επιπλέον, διευκρίνισε η Porsche, για τους εργαζόμενους θα εξακολουθήσει να ισχύει η «εγγύηση απασχόλησης», η οποία απαγορεύει απολύσεις για λειτουργικούς λόγους έως το 2030 και οι αποχωρήσεις θα πρέπει να είναι εθελούσιες. Η εταιρία απασχολεί συνολικά 37.000 εργαζόμενους στα εργοστάσιά της στη Γερμανία.
Στις αρχές του μήνα η Porsche ανακοίνωσε αιφνιδιαστικά το τέλος της συνεργασίας της με τον οικονομικό διευθυντή Λουτς Μέσκε και τον διευθυντή πωλήσεων Ντέτλεφ φον Πλάτεν, χωρίς να αιτιολογήσει την απόφαση ή να ορίσει αντικαταστάσεις.
Λίγες ημέρες αργότερα, η εταιρία ανακοίνωσε ότι, σε αντίθεση με προηγούμενους στόχους της, θα επικεντρωθεί εκ νέου στους κινητήρες εσωτερικής καύσης. Για την ανάπτυξη αυτών των κινητήρων, αλλά και των plug-in υβριδικών μοντέλων, το επιπλέον κόστος για το 2024 υπολογίζεται σε 800 εκατομμύρια ευρώ.
Σύμφωνα ωστόσο με το αρχικό σχέδιο, έως το 2030 θα έπρεπε περισσότερα από το 80% των νέων σπορ και εκτός δρόμου μοντέλων της Porsche να είναι πλήρως ηλεκτροκίνητα