Οικονομικά Αποτελέσματα 2024
Οι συνολικές πωλήσεις του Ομίλου Intrafashion για το 2024, κατέγραψαν αύξηση +16.6% σε σχέση με το 2023, ξεπερνώντας τα 46.8 εκατ. ευρώ.
Σε επίπεδο κερδοφορίας προ φόρων, σημειώθηκε αύξηση +38,0%, ήτοι +1,5 εκ Ευρώ έναντι του 2023, η οποία στηρίχθηκε και φέτος σε δύο στρατηγικούς πυλώνες: α) Τη βελτίωση του μικτού περιθωρίου κέρδους κατά +5,8 ποσοστιαίες μονάδες, ήτοι από 43,5% το 2023, σε 49,2% το 2024. β) Την ελεγχόμενη αύξηση -στα πλαίσια της έντονα αναπτυξιακής πολιτικής -των εξόδων, που επικεντρώθηκε στην διεύρυνση και βελτίωση του Δικτύου Εταιρικών καταστημάτων.
Προοπτικές
Η Διοίκηση της Εταιρείας, παρακολουθεί με μεγάλη προσοχή τις γεωπολιτικές & οικονομικές αλλαγές που εξελίσσονται, τόσο για τον πλανήτη, όσο & για την χώρα. Το κλίμα αβεβαιότητας, σε συνδυασμό με την θέση υπό αμφισβήτηση σειράς παραμέτρων που επηρεάζουν τόσο το μοντέλο λειτουργίας, όσο & την κατανάλωση, υποχρεώνουν την Εταιρεία να ενισχύσει περαιτέρω την σταθερότητα & την αναπτυξιακή της πορεία, μέσω στοχευμένων επενδύσεων στο δίκτυο καταστημάτων της, το ανθρώπινο δυναμικό & τις λειτουργίες της.
Αναφορικά στις προβλέψεις πωλήσεων για την Ελληνική αγορά, τα δεδομένα του πρώτου τετραμήνου του 2025, υποχρεώνουν σε πολύ συντηρητικές κατευθύνσεις χαμηλά μονοψήφιων αυξήσεων. Ωστόσο, η Διοίκηση του Ομίλου Intrafashion εκπόνησε & ξεκινά να υλοποιεί εντός του τρέχοντος έτους ένα στρατηγικό αναπτυξιακό εγχείρημα, που αφορά την είσοδο & επέκταση του brand Pink Woman στην Ιταλική αγορά μέσω του ίδιου μοντέλου λιανικής πώλησης αποκλειστικά σε mono-brand καταστήματα. Με αυτήν την προοπτική, στοχεύει να τροφοδοτήσει την ανάπτυξή της στην κατεύθυνση της εξωστρέφειας & διεθνοποίησης του σήματος Pink Woman, με παράλληλη οργανική ενίσχυση της – ήδη κορυφαίας – θέσης της στην Ελληνική αγορά.
Ο Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Intrafashion, Δημήτρης Ματεμτζής σχολίασε σχετικά:
«Με την ολοκλήρωση ενός οικονομικού έτους γεμάτου προκλήσεις, όπως το 2024, εκφράζω την ικανοποίησή μου για την επίτευξη πολύ σημαντικών αποτελεσμάτων, τόσο σε επίπεδο πωλήσεων, όσο και κερδοφορίας.
Σε ένα περιβάλλον διαρκών διαταραχών στην παγκόσμια εφοδιαστική αλυσίδα, αύξησης του κόστους παραγωγής & μεταφοράς, αλλά και επιθετικής εισόδου διεθνών αλυσίδων του ανταγωνισμού στο Ελληνικό Λιανικό Εμπόριο, η Εταιρεία μας κατάφερε να βελτιώσει τις πωλήσεις της με ρυθμό υπερπολλαπλάσιο αυτού της συνολικής αγοράς, κατακτώντας υψηλότερα μερίδια καταναλωτικής αποδοχής, ενώ συγχρόνως, επέτυχε ισχυρή ενίσχυση της κερδοφορίας της, κάτι που εδραιώνει τον Όμιλο Intrafashion στις κορυφαίες θέσεις του εγχώριου λιανεμπορικού επιχειρείν.
Νιώθω υπερηφάνεια και εκτίμηση για τη συνεισφορά όλων των στελεχών μας. Με το ταλέντο, την αφοσίωση και τη στρατηγική προσήλωσή τους στους εταιρικούς στόχους, καθώς και το ομαδικό τους πνεύμα, κατάφεραν να οδηγήσουν την εταιρεία μας σε άλλη μία επιτυχημένη χρονιά.»