Snappi: Ο χρόνος μετρά αντίστροφα για την ψηφιακή τράπεζα της Πειραιώς

28.03.2025 | 18:04
Καταθέσεις 2,5 δισ. ευρώ, δάνεια 600 εκατ. ευρώ και 1,9 εκατ. πελάτες. Αυτοί είναι οι στόχοι έως το 2028 της digital bank της Πειραιώς, Snappi. Η καινοτόμος εφαρμογή έχει δημιουργηθεί από την Τράπεζα Πειραιώς και την ελληνική fintech, Natech και το επίσημο λανσάρισμα αναμένεται έως το τέλος Ιουνίου. Η εταιρεία έχει μετοχικό κεφάλαιο 54,4 εκατ. ευρώ, πρόεδρος είναι ο Χρήστος Μεγάλου, αντιπρόεδρος ο Θανάσης Ναυρόζογλου και διευθύνουσα σύμβουλος η Kindert Gabriella.

Θα προσφέρει μια αμιγώς ψηφιακή εμπειρία φιλική προς το χρήση και ένα πλήρες φάσμα τραπεζικών προϊόντων και υπηρεσιών, όπως τραπεζικούς λογαριασμούς, ψηφιακές και φυσικές χρεωστικές κάρτες και την υπηρεσία «Buy Now Pay Later».

Η ψηφιακή τράπεζα στοχεύει στην προσέλκυση νέων πελατών και της νέας γενιάς που έχουν μάθει να συναλλάσσονται μέσω της ψηφιακής τραπεζικής και αποφεύγουν το παραδοσιακό τραπεζικό σύστημα. Το 2025 αναμένεται να ξεκινήσει με 100 χιλιάδες πελάτες και έως το 2026 στόχος είναι να φτάσουν τους 600 χιλιάδες, και έως το 2028 τους 1,9 εκατ. πελάτες με επέκταση στο εξωτερικό. Υπενθυμίζεται, άλλωστε, πως η ψηφιακή τράπεζα έχει αδειοδοτηθεί από την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα, προκειμένου σταδιακά να επεκταθεί στο εξωτερικό.

Στόχος της είναι να κάνει το banking απλό, ασφαλές και προσιτό για όλους με τον κάθε πελάτη στο επίκεντρο, κάνοντας τη διαχείριση των καθημερινών οικονομικών αναγκών πιο εύκολη και ευχάριστη.

Ήδη δίνεται η δυνατότητα στους πελάτες στην Ελλάδα να εγγραφούν στη λίστα αναμονής (waitlist) και να εξασφαλίσουν πρόσβαση στην εφαρμογή της πριν το επίσημο λανσάρισμα (early access).

Οι χρήστες θα έχουν επιπλέον την ευκαιρία να διεκδικήσουν μέσα από κλήρωση εξατομικευμένες εμπειρίες ειδικά σχεδιασμένες πάνω σε ό,τι ενθουσιάζει τον καθένα - αθλητισμό, μουσική, τέχνες, gaming, φαγητό και ταξίδια. Με την εφαρμογή της Snappi, σύντομα οι χρήστες θα μπορούν να απολαμβάνουν:

  • Δωρεάν άνοιγμα λογαριασμού από όπου κι αν βρίσκονται εύκολα και γρήγορα
  • Άμεση έκδοση ψηφιακής & φυσικής χρεωστικής κάρτας για απρόσκοπτες συναλλαγές
  • Άμεσες μεταφορές χρημάτων & πληρωμές λογαριασμών
  • Ευέλικτες πληρωμές με την υπηρεσία Pay Later
  • Εργαλεία & tips διαχείρισης χρημάτων με στόχο τη λήψη σωστών οικονομικών αποφάσεων
  • Άριστη εξυπηρέτηση πελατών 24/7 από ανθρώπους
  • Μία προσωποποιημένη τραπεζική εμπειρία, με ευέλικτες και γρήγορες διαδικασίες, αλλάζοντας τα δεδομένα που γνωρίζαμε μέχρι σήμερα.

liberal.gr / Νικόλας Ταμπακόπουλος

Νικόλας Ταμπακόπουλος