ΑΚΡΙΒΕΙΑΑΚΡΙΒΕΙΑ
ΠολιτικήΠολιτική
10.04.2025 | 20:16
Δημοσκοπηση MRB, Metron Analysis και PRORATA
Ισχυρό προβάδισμα για ΝΔ, ανεβαίνει η κυβέρνηση - Τρίτο το ΠΑΣΟΚ, μειώνεται το ενδιαφέρον για τα ΤέμπηΠαρόμοια συμπεράσματα παρουσιάστηκαν από τρεις διαφορετικές δημοσκοπήσεις - της MRB, της Metron Analysis και της PRORATA - την Πέμπτη (10/04). Κοινός παρανομαστής και των τριών: Το ισχυρό προβάδισμα της κυβέρνησης και ο έλεγχος των δημοσκοπικών της απωλειών. Παράλληλα, εδραιώνεται η Πλεύση Ελευθερία στη δεύτερη θέση, ενώ το ΠΑΣΟΚ διολισθαίνει στην τρίτη.ΠολιτικήΠολιτική
20.03.2025 | 10:30
Τ. Θεοδωρικακος
Ανακαλύψαμε €480 εκατ. για 1.400 επενδυτικά σχέδια που δεν ολοκληρώθηκαν ποτέ - Τα λεφτά θα γυρίσουν πίσωΣε αποκάλυψη για τους αναπτυξιακούς νόμους του 2004 και του 2011 προχώρησε το υπουργείο Ανάπτυξης, το οποίο διαπίστωσε ότι στο πέρασμα αυτών των ετών, έχουν δοθεί χρήματα ως προκαταβολές για επενδύσεις που δεν ολοκληρώθηκαν ποτέ, σύμφωνα με τον υπουργό Τάκη Θεοδωρικάκο, ο οποίος τόνισε πως αυτό είναι παράνομο.ΟικονομίαΟικονομία
Δήμητρα ΤάγκαΔήμητρα Τάγκα
05.03.2025 | 08:00
Ερευνα για τα Μακεδονικα Νεα
«Μάχη» στο καλάθι του σούπερ μάρκετ – Πώς οι Έλληνες καταναλωτές αντιμετωπίζουν την ακρίβεια Τις τάσεις των καταναλωτών στην Ελλάδα αναφορικά με τα σούπερ μάρκετ αποκαλύπτει η έρευνα της εταιρείας «Interview» για τα Μακεδονικά Νέα. Δείχνει ότι οι Έλληνες επισκέπτονται συχνά σούπερ μάρκετ, με το 44% να ψωνίζει δύο έως τρεις φορές την εβδομάδα. Ωστόσο, οι δαπάνες είναι συγκρατημένες, καθώς το 54,8% ξοδεύει 20-50 ευρώ ανά επίσκεψη. Σημαντικά κριτήρια επιλογής είναι η απόσταση (34%) και οι τιμές (32%). Οι καταναλωτές προτιμούν επώνυμα προϊόντα, χωρίς να παραλείπουν τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας.ΟικονομίαΟικονομία
Δήμητρα ΤάγκαΔήμητρα Τάγκα
11.02.2025 | 08:13
Λ. ΚΙΟΣΕΣ - Γ. ΠΗΛΙΔΗΣ
Τρόφιμα: Πώς αλλάζει τις καταναλωτικές συνήθειες η ακρίβεια – Τι λένε εκπρόσωποι του ΙΕΛΚΑ και των μικρομεσαίων σούπερ μάρκετΤις αγοραστικές τους συνήθειες προσαρμόζουν οι καταναλωτές στη Θεσσαλονίκη εξαιτίας του αυξημένου κόστους ζωής, επιλέγοντας φθηνότερα προϊόντα και μειωμένες ποσότητες. Σύμφωνα με εκτιμήσεις, η αγορά τροφίμων θα σημειώσει οριακή αύξηση 0,8% το πρώτο εξάμηνο του 2025, ενώ ορισμένα σούπερ μάρκετ προβλέπουν μείωση εσόδων. Η επιλογή προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας και οι προσφορές γίνονται βασικοί παράγοντες στην απόφαση των αγοραστών. Αυξάνονται οι πωλήσεις κοτόπουλου, ενώ παράλληλα παρατηρείται ανάπτυξη μικρομεσαίων σούπερ μάρκετ και καταστημάτων γειτονιάς που προσφέρουν άμεση εξυπηρέτηση. Ο κλάδος των μικρομεσαίων καταστημάτων αντιμετωπίζει πίεση, αλλά εξακολουθεί να διατηρεί σταθερό τζίρο.Δημοσκοπηση MRB, Metron Analysis και PRORATA Ισχυρό προβάδισμα για ΝΔ, ανεβαίνει η κυβέρνηση - Τρίτο το ΠΑΣΟΚ, μειώνεται το ενδιαφέρον για τα Τέμπη