Circana Circana
ΟικονομίαΟικονομία
Η ελληνική αγορά FMCG αναπτύσσεται – Επιστρέφει η εμπιστοσύνη στα brands, ενισχύεται ο τουριστικός παράγονταςΗ ελληνική αγορά ταχυκίνητων καταναλωτικών αγαθών (FMCG) εμφανίζει εντυπωσιακή δυναμική στις αρχές του 2025, σύμφωνα με τα στοιχεία της Circana. Η συνολική αξία πωλήσεων αυξήθηκε κατά 7,5% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος, με τα τρόφιμα να καταγράφουν αύξηση 8,5%. Ιδιαίτερη ανέλιξη σημειώθηκε στα αλκοολούχα ποτά και τα σνακ, ενώ η κατηγορία των φρεσκοκομμένων προϊόντων κερδίζει έδαφος. Ωστόσο, παρατηρείται μια επιστροφή σε επώνυμα προϊόντα έναντι ιδιωτικών ετικετών, δείγμα αυξημένης εμπιστοσύνης προς τα brand names. Ιδιαίτερη κινητικότητα παρατηρείται σε τουριστικές περιοχές, με τον τουρισμό να ενισχύει τη ζήτηση.Δήμητρα ΤάγκαΔήμητρα Τάγκα