ΕκπτώσειςΕκπτώσεις
article image
Σουπερ Μαρκετ
Νέοι κανόνες για την εξάλειψη παραπλανητικών πρακτικών - Ο καταναλωτής θα μπορεί να συγκρίνει τιμές σε προσφορές και εκπτώσειςΑπό την 6η Μαρτίου 2024, οι καταναλωτές θα δουν αλλαγές στις προσφορές και εκπτώσεις στα σούπερ μάρκετ, χάρη στην εφαρμογή του νέου Κώδικα Δεοντολογίας. Με στόχο την αποτροπή παραπλανητικών πρακτικών, ο κώδικας απαιτεί οι εκπτώσεις να υπολογίζονται με βάση την χαμηλότερη τιμή πώλησης του προϊόντος εντός 30 ημερών στο συγκεκριμένο κατάστημα. Ο γενικός διευθυντής της Ένωσης Σούπερ Μάρκετ Ελλάδος, Απόστολος Πεταλάς, τόνισε ότι αυτή η αλλαγή θα διευκολύνει τους καταναλωτές στην κατανόηση και σύγκριση τιμών. Επιπλέον, οι προσφορές δεν θα μπορούν να ισχύουν όλο το χρόνο, ενώ οι έλεγχοι για την εφαρμογή του κώδικα θα αρχίσουν στις 17 Μαρτίου. Ο κώδικας περιλαμβάνει αυστηρές ποινές για παραβάσεις.
article image
Θεσσαλονικη - Π. Φιλιππιδης
Απογοητευμένοι οι έμποροι από τις χειμερινές εκπτώσεις - Σκέψεις για συνέχιση των προσφορώνΟι φετινές χειμερινές εκπτώσεις στη Θεσσαλονίκη ήταν απογοητευτικές για τους επαγγελματίες, σύμφωνα με έρευνα του Εμπορικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης. Περισσότερες από το 77% των επιχειρήσεων κατέγραψαν χαμηλότερες πωλήσεις, ενώ το 66,7% δηλώνει απογοητευμένο από τα αποτελέσματα. Ο πρόεδρος του ΕΣΘ, Παντελής Φιλιππίδης, τόνισε ότι η έλλειψη χρημάτων στους καταναλωτές είναι κύριος λόγος για τη δυσμενή κατάσταση και ζήτησε κρατική παρέμβαση κατά της αισχροκέρδειας. Οι συχνές εικόνες κλειστών καταστημάτων ενισχύουν τις ανησυχίες για την επιβίωση των επιχειρήσεων, καθώς τα λειτουργικά κόστη παραμένουν υψηλά. Παρά ταύτα, πολλοί επιχειρηματίες σχεδιάζουν να διατηρήσουν τις προσφορές τους και μετά το τέλος των εκπτώσεων, ελπίζοντας να προσελκύσουν περισσότερους πελάτες.