Ελλαδα
Πολιτικη
Οικονομια
Επιχειρησεις
Διεθνη
Αρθρογραφια
Πολιτισμος
Αθλητισμος
ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ
ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ
Οικονομία
Οικονομία
Δήμητρα Τάγκα
Δήμητρα Τάγκα
10:07
Λ. ΚΙΟΣΕΣ - Γ. ΠΗΛΙΔΗΣ
Τρόφιμα: Πώς αλλάζει τις καταναλωτικές συνήθειες η ακρίβεια – Τι λένε εκπρόσωποι του ΙΕΛΚΑ και των μικρομεσαίων σούπερ μάρκετ
Τις αγοραστικές τους συνήθειες προσαρμόζουν οι καταναλωτές στη Θεσσαλονίκη εξαιτίας του αυξημένου κόστους ζωής, επιλέγοντας φθηνότερα προϊόντα και μειωμένες ποσότητες. Σύμφωνα με εκτιμήσεις, η αγορά τροφίμων θα σημειώσει οριακή αύξηση 0,8% το πρώτο εξάμηνο του 2025, ενώ ορισμένα σούπερ μάρκετ προβλέπουν μείωση εσόδων. Η επιλογή προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας και οι προσφορές γίνονται βασικοί παράγοντες στην απόφαση των αγοραστών. Αυξάνονται οι πωλήσεις κοτόπουλου, ενώ παράλληλα παρατηρείται ανάπτυξη μικρομεσαίων σούπερ μάρκετ και καταστημάτων γειτονιάς που προσφέρουν άμεση εξυπηρέτηση. Ο κλάδος των μικρομεσαίων καταστημάτων αντιμετωπίζει πίεση, αλλά εξακολουθεί να διατηρεί σταθερό τζίρο.
08:13
Οικονομία
Οικονομία
Δήμητρα Τάγκα
Δήμητρα Τάγκα
Λ. ΚΙΟΣΕΣ - Γ. ΠΗΛΙΔΗΣ
Τρόφιμα: Πώς αλλάζει τις καταναλωτικές συνήθειες η ακρίβεια – Τι λένε εκπρόσωποι του ΙΕΛΚΑ και των μικρομεσαίων σούπερ μάρκετ