Μάλιστα ο κ. Ταχιάος παραθέτει και στοιχεία από τα οποία πως οι Θεσσαλονικείς χρησιμοποιούν το νέο μέσο μεταφοράς όσο πιο συχνά μπορούν, ενώ έχει βελτιωθεί και η κατάσταση όσον αφορά στους χώρους στάθμευσης. Επιπρόθετα εκτιμούν πως έχουν βελτιωθεί τόσο οι αστικές συγκοινωνίες όσο και το κυκλοφοριακό.
Η ανάρτηση
Ειδικότερα ο κ. Ταχαιάος επισημαίνει πως «τα στοιχεία επιβεβαιώνουν το έργο του Υπουργείο Υποδομών & Μεταφορών και της Κυβέρνησης του Kyriakos Mitsotakis:
Το Μετρό αλλάζει την πόλη!
Το #Μετρό_Θεσσαλονίκης είναι πλέον πραγματικότητα και τα πρώτα στοιχεία δείχνουν ότι η λειτουργία του έχει ήδη σημαντικό αντίκτυπο στην καθημερινότητα των Θεσσαλονικέων. Στόχος μας είναι να πείσουμε για τα οφέλη του το -μικρό, αλλά ενδεικτικό- ποσοστό του 9% που θεωρεί ότι η πόλη δεν χρειαζόταν το Μετρό.
-70% των πολιτών δηλώνει ότι το Μετρό βελτίωσε την ποιότητα ζωής στη Θεσσαλονίκη.
-53,2% το χρησιμοποιεί όσο πιο συχνά μπορεί.
-47,3% αντιμετωπίζει πιο εύκολα τις ελλείψεις στάθμευσης.
-32,2% άλλαξε μεταφορικό μέσο λόγω του Μετρό.
Και η πόλη αλλάζει μαζί του!
Η επίδραση του έργου, αλλά και των υπόλοιπων πρωτοβουλιών του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών στην εικόνα της πόλης είναι εμφανής: οι συγκοινωνίες βελτιώθηκαν, το κυκλοφοριακό έχει ελαφρυνθεί και η συνολική εικόνα της πόλης έχει αναβαθμιστεί.
Χαρακτηριστικά:
-45,9% βλέπει βελτίωση στις αστικές συγκοινωνίες.
-41,5% θεωρεί ότι μειώθηκε το κυκλοφοριακό.
-44,5% των πολιτών δηλώνει ικανοποίηση από το έργο της δημοτικής αρχής.
Στα στοιχεία αυτά προσθέτω και τους δείκτες απόδοσης στον τρίτο μήνα της λειτουργίας του Μετρό, τον Φεβρουάριο του 2025:
-Ακρίβεια άφιξης (με στόχο 99,60%): 99,82%
-Διαθεσιμότητα σιδηροδρομικής εξυπηρέτησης (με στόχο 99,70%): 98,47%
-Διαθεσιμότητα χρήσης ανελκυστήρων (με στόχο 99%): 99,68%
-Διαθεσιμότητα χρήσης κυλιόμενων κλιμάκων (με στόχο 99%): 96,39% - Εδώ υπάρχει ακόμα αρκετή δουλειά να γίνει.
Το συμπέρασμα είναι ξεκάθαρο: Το #Μετρό δεν είναι απλώς ένα νέο μέσο μεταφοράς. Είναι η πρώτη σελίδα του νέου «βιβλίου» της πόλης μας η οποία κάθε μέρα γίνεται καλύτερη».
Δείτε την ανάρτηση:
Διακοπή λειτουργίας του μετρό σε δύο φάσεις
Νωρίτερα, χτες ο κ. Ταχιάος σε εκδήλωση παρουσίασης βιβλίου στο ΤΕΕ/ΤΚΜ γνωστοποιούσε πως έως το τέλος Απριλίου θα καταστεί δυνατή η ηλεκτρονική πληρωμή για την έκδοση εισιτηρίου στο Μετρό Θεσσαλονίκης.«Αυτή τη στιγμή τρέχουμε με τις εταιρείες για να βάλουμε τις κάρτες σε λειτουργία. Είναι ένα ζήτημα που δεν αφορά την Ελληνικό Μετρό. Η ευθύνη της είσπραξης των εισητηρίων είναι του ΟΣΕΘ. Νομίζω πως μέχρι το τέλος του μηνός θα είναι μια ιστορία που θα έχει πάρει το δρόμο της», σημείωσε χαρακτηριστικά ο κ. Ταχιάος.
Παράλληλα, ερωτηθείς για το πότε και για πόσο χρονικό διάστημα θα διακοπεί η λειτουργία της βασικής γραμμής, απάντησε πως θα συμβεί μετά το καλοκαίρι για «30 ημέρες,ίσως και λίγο παραπάνω».
«Αυτό είναι υποχρεωτικό να γίνει. Έχει γίνει παντού σε επεκτάσεις γραμμών είτε στην Κοπεγχάγη είτε για το Μιλάνο. Η διακοπή θα γίνει σε τουλάχιστον δύο φάσεις. Αυτό που είναι σίγουρο είναι ότι υπάρχει συμφωνία με την κοινοπραξία που θα κάνει την ολοκλήρωση όλων των εργολαβιών που τρέχουν για την κατασκευή της Καλαμαριάς. Θα υπάρξει έγκαιρη ειδοποίηση της Thema, του ΟΣΕΘ και του ΟΑΣΘ, ώστε να υπάρξει αναπλήρωση των μετακινήσεων από λεωφορεία», εξήγησε.