ΑγοράΑγορά
article image
Μπεζεστένι: Αισιοδοξία στην ιστορική αγορά φέρνει το μετρό, αλλά... θέλει χρόνο - Τι λένε καταστηματάρχες (ΦΩΤΟ)Η κίνηση των καταναλωτών στην ιστορική αγορά Μπεζεστένι της Θεσσαλονίκης έχει αυξηθεί φέτος, ιδιαίτερα κατά την εορταστική περίοδο, σύμφωνα με τους καταστηματάρχες. Τα εγκαίνια του μετρό Θεσσαλονίκης φαίνεται να έχουν θετική επιρροή, μετά από χρόνια με μειωμένες εισπράξεις λόγω των κατασκευών. Η ιδιοκτήτρια καταστημάτων ραπτικής, Μάχη Παρδάλη, επισημαίνει ότι παρά την αισιοδοξία, θα χρειαστεί χρόνος για να εξεταστεί η πραγματική επίδραση του μετρό. Ωστόσο, οι εργαζόμενοι αναφέρουν δύσκολες συνθήκες εργασίας, με έλλειψη θέρμανσης και ασφαλείας. Ο Μπαρ Λόιντ, ιδιοκτήτης υφασματοπωλείου, επεσήμανε ότι η ανάκαμψη από τις ζημιές των προηγούμενων ετών θα απαιτήσει σημαντικό χρόνο. Το Μπεζεστένι, με πλούσια ιστορία, συνεχίζει να κεντρίζει το ενδιαφέρον των επισκεπτών και κατοίκων.
article image
Ανάπτυξη για την αγορά καλλυντικών το 2025 – Οι προκλήσεις και οι ευκαιρίες για τις επιχειρήσεις Η ελληνική αγορά καλλυντικών αναμένεται να φτάσει το 1,4 δισ. ευρώ το 2024, με αύξηση κατά 7% στις τιμές πώλησης. Οι πωλήσεις προϊόντων προσώπου και σώματος συνεχίζουν να διατηρούν την κυρίαρχη θέση στην αγορά, ενώ οι μεγαλύτερες αυξήσεις σημειώθηκαν στα προϊόντα μακιγιάζ και περιποίησης προσώπου. Ωστόσο, οι προκλήσεις περιλαμβάνουν τη μείωση προσφορών από σούπερ μάρκετ και το φαινόμενο απομίμησης επώνυμων προϊόντων, που επηρεάζει την ποιότητα και την εμπιστοσύνη καταναλωτών. Η αυξανόμενη περιβαλλοντική συνείδηση απαιτεί στροφή προς βιώσιμες πρακτικές, ενισχύοντας την ανάγκη για καινοτομία και επενδύσεις. Η ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου προσφέρει νέες ευκαιρίες, καθώς οι καταναλωτές επιλέγουν ολοένα και περισσότερο διαδικτυακή αγορά.