Όπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση του δήμου, οι δημότες ταλαιπωρούνται από τις αστικές συγκοινωνίες, καθώς -όπως καταγγέλεται- υπάρχει υποβάθμθιση των δρομολογίων από τον σχεδιασμό των γραμμών μετά τη λειτουργία του Μετρό.
Δήμος και κάτοικοι ενέκρινα την εισήγηση της δημοτικής αρχής του Ιγνάτιου Καϊτεζίδη και ομόφωνα αποφάσισαν να αιτηθούν την απευθείας σύνδεση του δήμου με το κέντρο της πόλης.
Ειδικότερα:
- Η γραμμή 58 να διασχίζει το κέντρο της πόλης στην Τσιμισκή μέχρι τη Βενιζέλου ή τον Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό
- Η γραμμή 11 να διασχίζει την Τσιμισκή μέχρι τη Βενιζέλου ή τον Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό
- Η γραμμή 11Τ να τερματίζει στον σταθμό της Νέας Ελβετίας με παράλληλη επέκταση βόρεια για να εξυπηρετείται και ο συνοικισμός των Κωνσταντινουπολιτών.
- Η γραμμή 57 να τερματίζει στο πέταλο της Αριστοτέλους ή στη Βενιζέλου ή στην Ερμού.
- Να αυξηθεί η συχνότητα στα δρομολόγια του Φιλύρου λόγω των αναγκών της περιοχής αλλά και της επικείμενης λειτουργίας του Παιδιατρικού Νοσοκομείου/ΙΣΝ
Παράλληλα, ο δήμος Πυλαίας-Χορτιάτη καλεί τον ΟΣΕΘ να σεβαστεί την ομόφωνη απόφαση του δημοτικού συμβουλίου, η ο οποία συνυπογράφηκε από χιλιάδες δημότες, και να αναπροσαμόσει τα δρομολόγια σύμφωνα με τις προτάσεις που κατατέθηκαν.