Συγκεκριμένα, ο δήμαρχος, στο πλαίσιο των ανακοινώσεών του, ανέφερε πως μετά από συνεργασία με τον πρόεδρο του δημοτικού συμβουλίου, Σπύρο Βούγια, τη διοίκηση της Εγνατίας Οδού Α.Ε. και το υπουργείο Περιβάλλοντος, «καταλήξαμε ότι η Εγνατία ΑΕ μπορεί να αναλάβει τη χρηματοδότηση των στάσεων της θαλάσσιας συγκοινωνίας χωρίς να απαιτούνται άλλοι πόροι, καθιστώντας τη βιώσιμη».
Το εγχείρημα προτάθηκε να ενταχθεί στο Modernisation Fund, το οποίο θα μπορεί να επιτρέψει την αγορά ηλεκτρικών πλοίων, προσφέροντας μία λύση τόσο για τις ανάγκες της συγκοινωνίας, όσο και για την ενίσχυση του τουριστικού προϊόντος της Θεσσαλονίκης.
Ο κ. Αγγελούδης τόνισε ότι «τη θαλάσσια συγκοινωνία την ονειρευόμαστε όχι για την επίλυση του συγκοινωνιακού προβλήματος -θα έχει τη συνεισφορά της- αλλά για μια νέα εικόνα, για ένα νέο τουριστικό προϊόν, για μια νέα Θεσσαλονίκη, που θα συνδέεται με αυτό που βλέπουμε σε διάφορες ευρωπαϊκές πόλεις».
Σημειώνεται πως ο δήμαρχος είχε αναφερθεί στο συγκεκριμένο ζήτημα πριν από περίπου ένα μήνα στο πλαίσιο της εκδήλωσης για τον απολογισμό του πρώτου χρόνου θητείας της δημοτικής αρχής που είχε πραγματοποιηθεί στο «Ολύμπιον».
Τι ανέφερε ο δήμαρχος για το Τραμ
Επιπλέον, κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης, ο δήμαρχος μίλησε και για την πιθανότητα δημιουργίας γραμμής Τραμ στη Θεσσαλονίκη. Όπως ανέφερε, το συγκεκριμένο θέμα είναι μια πρωτοβουλία που η δημοτική αρχή θέλει να κρατήσει ψηλά στην ατζέντα. «Το θέμα του Τραμ θέλουμε να είναι στην ατζέντα. Είναι βέβαιο ότι πρέπει να διεκδικηθούν τα κονδύλια για να ξεκινήσουν οι εργασίες του Μετρό προς τις δυτικές συνοικίες. Συγχρόνως, να κοιτάξουμε και το θέμα της σύνδεσης του αεροδρομίου με τον τερματικό σταθμό με το Τραμ. Τόσο απλά και λιτά ήταν αυτά που γράψαμε στην ανακοίνωσή μας», σημείωσε ο ίδιος.
Ο κ. Αγγελούδης απάντησε και σε ανησυχίες της αντιπολίτευσης ότι το Τραμ ενδέχεται να παραμείνει ένα επικοινωνιακό πυροτέχνημα, δηλώνοντας πως η δημοτική αρχή δεν αντιμετωπίζει το θέμα επικοινωνιακά, αλλά ως μια πραγματική ανάγκη της πόλης.
Συμπληρωματικά, ο δήμαρχος κάλεσε την κυβέρνηση να εξετάσει σοβαρά την πρόταση για τη δημιουργία γραμμής Τραμ, καθώς η σύνδεση του αεροδρομίου με το Τραμ είναι πολύ πιο οικονομική σε σύγκριση με την όποια σύνδεσή του με το Μετρό.
Χαρακτηριστικά, ανέφερε πως η λύση του Τραμ μπορεί να επιτευχθεί με το 1/4 του κόστους μιας υπόγειας ή υπέργειας σύνδεσης με το Μετρό.
Υπενθυμίζεται πως ο δήμαρχος είχε αναφερθεί στο θέμα και στην συνεδρίαση λογοδοσίας της δημοτικής αρχής, τονίζοντας πως θα πρέπει να εξεταστεί η δυνατότητα να εξασφαλιστεί η όποια χρηματοδότηση εκτός των εθνικών πόρων προκειμένου να γίνει περισσότερο βιώσιμη η διεκδίκηση, όπως και ο κ. Βούγιας μιλώντας στα «Μακεδονικά Νέα».